پیانو آسان برای کودکان و مبتدیان

پیانو آسان برای کودکان و مبتدیان : هیچ وقت برای شروع یادگیری پیانو زود (یا دیر) نیست! چه یک پیانوی بزرگ مرغوب داشته باشید یا یک کیبورد الکترونیکی با تکنو بیت کهنه، می توانید چندین آهنگ آسان را به کودک خود بیاموزید تا با پیانو به شیوه ای سرگرم کننده و دلگرم کننده بنوازد.

آشنایی کودک با اصول موسیقی می تواند به طرق مختلف به او کمک کند. مطالعات نشان داده است که ارتباط قابل توجهی بین موسیقی و مهارت های زبانی وجود دارد. به نظر می رسد که یادگیری مقیاس ها، آکوردها و آهنگ های جدید بسیار شبیه یادگیری کلمات، جملات و داستان های جدید است. این باعث می شود در سال های اولیه رشد آنها زمان مناسبی برای شروع یادگیری موسیقی باشد!

خواه دوست دارید فرزندتان موتزارت بعدی باشد یا فقط به دنبال راهی برای تقویت مهارت های شناختی او هستید، این آهنگ های صفحه کلید برای مبتدیان مکان خوبی برای شروع هستند. همانطور که آنها بزرگتر می شوند، هر دو خوشحال خواهید شد که اصول موسیقی را در سنین جوانی پایین آورده اند، زیرا این می تواند آغاز یک عمر لذت موسیقی باشد! و بهترین بخش از همه اینها این است که یادگیری پیانو آسان برای بچه ها می تواند یک فعالیت پیوندی سرگرم کننده برای شما و کودک شما باشد.

اصول اولیه

برخی از والدین در آموزش مهارت های اساسی موسیقی به فرزندان خود مردد هستند زیرا نمی دانند از کجا شروع کنند. خبر خوب این است که برای آموزش آهنگ های صفحه کلید آسان به فرزندتان نیازی نیست که یک نوازنده حرفه ای باشید. در واقع، برای شروع به هیچ تجربه موسیقی نیاز ندارید – حتی می توانید در کنار فرزندتان یاد بگیرید!

ابتدا باید محل نت ها را روی پیانو یاد بگیرید. با پیدا کردن C شروع کنید – این کلید سفید مستقیماً در سمت چپ گروه دو کلید سیاه است. فقط با استفاده از کلیدهای سفید، نت‌ها به ترتیب حروف الفبا تا G ادامه پیدا می‌کنند و سپس در A دوباره راه‌اندازی می‌شوند.

می توانید برای سهولت کار کودک خود، یادداشت های C، D، E، F، G، A و B را با برچسب برچسب بزنید. آسان ترین نت های آهنگ پیانو همگی روی کلیدهای سفید قرار می گیرند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد برچسب زدن نوت های تیز و تخت نیست. وقتی این هفت نت کجا هستند، شما و فرزندانتان می توانید شروع به یادگیری آهنگ های پایه پیانو برای کودکان کنید!

آهنگ های پیانوی مبتدی و آسان به کودک شما کمک می کند تا اصول اولیه موسیقی را بیاموزد و در حین انجام آن سرگرم شود. یادگیری نحوه نواختن پیانو در هر سنی یک سفر مفید است، بنابراین اگر کودک شما از نواختن این آهنگ‌های آسان برای نواختن پیانو لذت می‌برد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به کلاس‌های مبتدی پیانو برای کودکان روی بیاورید.

در اینجا در آموزشگا موسیقی نوای دانش فرزند شما از یک استاد پیانو متبحر، درس‌های خصوصی دریافت می‌کند، که مهارت‌های مورد نیاز برای حرکت به سمت نت‌های چالش‌برانگیزتر برای بچه‌ها را در اختیار او قرار می‌دهد. همچنین این یک راه عالی برای بهبود تکنیک آنها برای سالهای آینده است! هرگز زمان بهتری برای قرار دادن فرزندتان در مسیری برای تسلط بر این ساز وجود نداشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا